مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:402023-02-27فرهنگي

نمایشگاه مد و لباس به صورت فصلی در شیراز برگزار می شود


استاندار فارس در بازدید از نمایشگاه مد و لباس شیراز اعلام کرد:مصوب گردید از این پس چنین نمایشگاه هایی به صورت فصلی برپا گردد تا از طراحان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی با ارائه تسهیلات قرض الحسنه حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مد و لباس شیراز اظهار کرد: خوشبختانه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از روز گذشته نمایشگاه مد و لباس عفیفانه ای برگزار شده که استقبال خوبی بانوان از این نمایشگاه داشتند.

وی با بیان اینکه در شهر شیراز و دیگر شهرستانهای فارس مطالبه بانوان این بود که بتوانند لباس های مناسب ایرانی و اسلامی را در بازار به راحتی تهیه کنند، بیان کرد: در همین راستا این نمایشگاه می تواند شروعی باشد بر توسعه طراحی، تولید و توزیع پوشاک ایرانی و اسلامی و هم گامی است در جهت تامین مطالبات بانوانی که خواهان لباس های عفیفانه هستند.

ایمانیه ضمن قدردانی از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جهت برپایی این نمایشگاه، افزود: در این راستا همکاری انجمن عفاف و حجاب، موسسات فرهنگی و هنری استان و بخش خصوصی نیز موثر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مد و لباس به صورت فصلی در شیراز برگزار می شود

نمایشگاه مد و لباس به صورت فصلی در شیراز برگزار می شود