مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-27اجتماعي

بازگشت پارک حاشیه ای به خیابان های همدان


مدیر عامل سازمان ترافیک استان همدان از اعمال هزینه برای خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد پوروخشوری، اظهار کرد: با استناد بر ماده 15 جرایم رانندگی؛ قرار بر این شد از این پس پارک خودرو در معابر پر تردد شهر همدان در سی دقیقه اول رایگان و پس از آن با هزینه نقدی همراه باشد.

وی افزود: این طرح از ماه دوم الی سوم سال 1402 آغاز می شود و معابر شهر همدان به صورت هوشمند و با استفاده از خودروهای پلاک خوان که هر سی دقیقه یکبار در این محل ها تردد می کنند و پلاک ها را ثبت می کنند و در صورتی که زمان پارک این خودروها از سی دقیقه بیشتر شود با هزینه نقدی همراه می شود، کنترل می شوند.

پوروخشوری عنوان کرد: همانطور که گفته شد این طرح از ماه های دوم الی سوم سال آینده آغاز به کار می کند اما با توجه به اینکه هم اکنون در ماه های پایانی سال و همزمان با آغاز ماه رمضان هستیم و در نتیجه خیابان و معابر نسبت به باقی سال پر رفت وآمدتر و شلوغ تر است، با تصمیم شورای ترافیک به منظور کاهش ترافیک خیابان های منتهی به آرامگاه بوعلی این طرح از همین ماه شروع به فعالیت می کند.

وی افزود: در خیابان های بوعلی، پاستور، خواجه رشید، بلوار مدنی و سیزده خانه پارکبان هایی مشغول به کار هستند و به رانندگانی که در حاشیه خیابان پارک کرده اند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پارک حاشیه ای به خیابان های همدان

بازگشت پارک حاشیه ای به خیابان های همدان