مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-27سياسي

244 نفر زندانیِ جرائم غیرعمد در استان کرمان/ 110 نفر بدهکار مهریه هستند


مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: در حال حاضر 244 نفر مددجوی زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمان داریم که پنج نفر مربوط به دیه تصادفات و حوادث کارگاهی، - ایسنا/کرمان مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: در حال حاضر 244 نفر مددجوی زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمان داریم که پنج نفر مربوط به دیه تصادفات و حوادث کارگاهی، چک 10 نفر، مهریه 110 نفر و بدهکاران نفقه 9 نفر هستند.

سیدحجت الله موسوی قوام ظهر امروز هشتم اسفندماه در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان با اشاره به برگزاری جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان در سطح ستان اظهار کرد: طبق مصوبه هیئت امنای ستاد و براساس جدول زمان بندی، جشن ها از شهرستان ارزوییه آغاز خواهد شد.

وی افزود: امسال جشن های گلریزان را در همه 23 شهرستان و 31 بخش در سطح استان کرمان به منظور جمع آوری کمک های خیران و مردم در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می کنیم.

موسوی تصریح کرد: جلسه ای با بخشداران شهرستان کرمان برگزار و استقبال شد تا جشن های گلریزان در این بخش ها همزمان با مرکز استان برگزار شود.

مدیر نمایندگی ستاد در استان کرمان در ادامه سخنانش گفت: به مناسبت نیمه شعبان و اعیاد این ماه، 19 نفر زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمان آزاد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

244 نفر زندانیِ جرائم غیرعمد در استان کرمان/ 110 نفر بدهکار مهریه هستند

244 نفر زندانیِ جرائم غیرعمد در استان کرمان/ 110 نفر بدهکار مهریه هستند