مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-27سياسي

اقدام دستگاهها در حوزه خدمات سفر /اختصاص سهم بیشتر بلیتهای مشهد


در پنجاه وچهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تمهیدات لازم برای سفرهای نوروز 1402از سوی مسئولین کمیته های عضو ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت میراث فرهنگی، پنجاه وچهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امروز دوشنبه 8 اسفندماه 1401 در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست سید مصطفی فاطمی با بیان اینکه برنامه ریزی برای نوروز 1402 از شش ماه گذشته با هدف برنامه ریزی برای خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز آغاز شده است، بیان کرد: ستاد خدمات سفر در تمامی استان ها شکل گرفته و جلسات متعددی به منظور ایجاد هماهنگی های لازم در شهرستان های گردشگری برگزار شده است.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به بسیج شکل گرفته در تک تک استان ها، افزود: ستاد خدمات سفر از امروز وارد فاز اجرایی در مرکز و استان ها می شود.

رشد 20 درصدی پروازهای کیش در ادامه مرتضی رمضانی گالشی معاون گردشگری منطقه آزاد کیش با اشاره به تشکیل 13 کمیته در راستای برنامه ریزی برای نوروز 1402، افزود: طی همکاری های صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشور، تعداد پروازها با رشد حدود 20 درصدی از 67 پرواز در سال گذشته به 77 پرواز در نوروز 1402 خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام دستگاهها در حوزه خدمات سفر /اختصاص سهم بیشتر بلیتهای مشهد

اقدام دستگاهها در حوزه خدمات سفر /اختصاص سهم بیشتر بلیتهای مشهد