مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-27سياسي

فعالان صنعت پوشاک افسران فرهنگی جامعه محسوب می شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، فعالان صنعت پوشاک را سربازان و افسران فرهنگی جامعه توصیف کرد و با ارائه پیشنهادی خواستار ورود طراحان صنعت پوشاک به مدارس جهت تحول در زمینه پوشاک آموزش وپرورش استان شد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، فعالان صنعت پوشاک را سربازان و افسران فرهنگی جامعه توصیف کرد و با ارائه پیشنهادی خواستار ورود طراحان صنعت پوشاک به مدارس جهت تحول در زمینه پوشاک آموزش وپرورش استان شد.

حسین جوادی در نشست تخصصی نمایشگاه مد و لباس و نخستین سمینار توسعه و نوآوری صنعت پوشاک مازندران، ضمن اشاره به تاثیرگذاری مضاعف لباس در تبیین هویت ملی، اظهار کرد: این مقوله در بخش افراط و تفریط دچار اشکال شد و با محدودنگری یا زیاد بازگذاشتن فضا، مشکلاتی در این صنعت بوجود آمد.

جوادی، گام های فعالان صنعت پوشاک در قالب های مختلف طرح، ایده، اجرا و تولید در جهت پاسداشت هویت منطقه ‎ای و ملی را نوعی جهاد و مبارزه دانست و اظهار کرد: شما به عنوان سربازان و افسران فرهنگی هستید که اقدام شما در راستای حفاظت از هویت ملی و بومی قابل احترام و تقدیر است.

وی با تاکید بر سرمایه گذاری در زمینه پوشاک، به اصل 123 قانون اساسی با عنوان قانون مد و لباس اشاره کرد و با بیان این پرسش که تاکنون چه بندهایی از این قانون عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان صنعت پوشاک افسران فرهنگی جامعه محسوب می شوند

فعالان صنعت پوشاک افسران فرهنگی جامعه محسوب می شوند