مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-27فرهنگي

انیمشین های ایرانی می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «انیمیشن سینمایی لوپتو به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه داستان پسربچه ای است که می تواند فرشته ای را ببیند و با او حرف بزند.

- لوپتو نام جدیدترین و بهترین انیمیشن سال 1401 ایران به همت گروهی از انیماتورهای کرمانی، با حمایت مرکز انیمیشن حوزه هنری ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن سینمایی لوپتو به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه داستان پسربچه ای است که می تواند فرشته ای را ببیند و با او حرف بزند.

او و پدرش کارگاه تولید اسباب بازی دارند و با تولید اسباب بازی به آسایشگاه بیماران روحی کمک می کنند ، این انیمیشن اکران خود را از اوایل آبان ماه آغاز کرد و تا کنون با گذشت 12 هفته از آغاز اکران خود و با جذب 580 هزار مخاطب، توانست در مجموع فروش گیشه سینماها و اکران های سیار به مرز 15 میلیارد تومان برسد.

به همین بهانه و در روزهای آخر اکران این انیمیشن تاریخی با کارگردان این انیمیشن به گفتگو نشستیم که تقدیم خوانندگان می شود.

  * درباره موضوع داستان لوپتو برای مان بگویید و اینکه چه شد که این نام را برای فیلم انتخاب کردید؟    هسته اصلی داستان لوپتو درباره کارگاه تولید اسباب بازی است که تعطیل می شود و پسر آقای کمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمشین های ایرانی می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند

انیمشین های ایرانی می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند