مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-27سياسي

غفلت از تربیت دینی آفت تربیت نسل جدید است


غفلت از تربیت دینی آفت تربیت نسل جدید است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه خرم دره گفت: غفلت از تربیت دینی آفت تربیت نسل جدید است.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز (8 اسفندماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی خرم دره با بیان اینکه متاسفانه در برهه فعلی والدین بیشتر به امور مادی و دنیوی فرزندان خود بیشتر اهمیت می دهند اما آخرت آنها را فراموش کرده اند، گفت: این امر در حالی است که نباید از تربیت دینی فرزندان غفلت کرده و تنها به موضوعات مادی اهمیت داد.

وی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص)، اضافه کرد: حضرت محمد (ص) می فرمایند: آن قدری که من از پول پرستی و پولدار شدن نگرانم از فقر نگران نیستم.

امام جمعه خرم دره با اینکه برخی به این حدیث و احادیث مشابه آن اهمیت نمی دهند، متذکر شد: دلیل این امر نیز این است که تنها به فکر دنیا هستند و آخرت را رها کرده اند.

زاهدی پور با تاکید بر ضرورت بها دادن به جوانان در امور فرهنگی، متذکر شد: باید از جوانان موثر و علاقمند به امور فرهنگی به صورت چرخشی در جلسات شورای فرهنگ عمومی استفاده شود.

فرماندار خرم دره نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه فعالان فرهنگی خواستار مشارکت دادن آنان در حوزه فرهنگ هستند، عنوان کرد: شورا فرهنگ عمومی بستر خوبی برای مشارکت دادن فعالان حوزه فرهنگی در امور فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از تربیت دینی آفت تربیت نسل جدید است

غفلت از تربیت دینی آفت تربیت نسل جدید است