مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-27اجتماعي

ظرفیت اسکان روزانه 4300 گردشگر نوروزی در مراکز آموزشی کرمانشاه


معاون آموزش و پرورش کرمانشاه از ظرفیت اسکان روزانه چهار هزار و 300 گردشگر نوروزی در مراکز آموزشی کرمانشاه خبر داد.

- فردین یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات انجام شده برای پذیرش و میزبانی از میهمانان نوروزی به استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر 107 مرکز برای این امر تجهیز شده اند که شامل 863 اتاق، 2 مرکز خانه معلم در شهر کرمانشاه، 105 مدرسه و محل اسکان های موقت است.

وی افزود: محل اسکان های موقت شامل ساختمان ها و اردوگاه هایی است که در اختیار آموزش و پرورش استان کرمانشاه قرار گرفته و از مجموع 107 مرکز تجهیز شده برای اسکان ایام نوروز 69 مرکز برای اسکان گروه های ویژه هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در بخش اسکان گروه های ویژه امکانات رفاهی شامل تختخواب، یخچال، آشپزخانه و تلویزیون در اتاق ها دارند و باقی مراکز و محل اسکان به 2 دسته الف و ب تقسیم بنده شده اند.

یاوری با اشاره به اینکه اسکان در مراکز گروه ویژه و الف در مرکز استان کرمانشاه قرار دارند، ادامه داد: 488 اتاق در تقسیم بندی الف قرار داشته که به جز تختخواب سایر امکانات رفاهی در اتاق ها وجود دارد و 249 اتاق نیز در گروه ب قرار دارند که برخی امکانات آنها مانند تلویزیون و یخچال به صورت عمومی در اختیار آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اسکان روزانه 4300 گردشگر نوروزی در مراکز آموزشی کرمانشاه

ظرفیت اسکان روزانه 4300 گردشگر نوروزی در مراکز آموزشی کرمانشاه