مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-27حوادث

ایست پلیس به خودروهای شوتی در تاکستان


فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف 2 دستگاه خودروی شوتی حامل داروهای غیرمجاز و البسه قاچاق در آزادراه قزوین- زنجان در محدوده شهرستان تاکستان خبر داد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف 2 دستگاه خودروی شوتی حامل داروهای غیرمجاز و البسه قاچاق در آزادراه قزوین- زنجان در محدوده شهرستان تاکستان خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد 2 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق از آزادراه قزوین-زنجان به مقصد استان تهران، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه مأموران پلیس آگاهی و عوامل تجسس کلانتری 11 شهرستان تاکستان در محور اعلام شده مستقر شده و به محض مشاهده خودروهای قاچاقچیان دستور توقف آن ها را صادر کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، ابراهیمی عنوان کرد: قاچاقچیان که بدون توجه به دستور ایست مأموران با افزایش سرعت خودرو و حرکات حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشتند، در تعقیب و گریز صورت گرفته توسط مأموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی انجام شده از خودروها 104 هزار و 36 قلم داروی غیرمجاز و 553 ثوب البسه قاچاق به ارزش بالغ بر 5 میلیارد ریال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایست پلیس به خودروهای شوتی در تاکستان

ایست پلیس به خودروهای شوتی در تاکستان