مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-27اقتصادي

حدود 6 حامی برای هر یتیم در زبرخان وجود دارد


 حدود 6 حامی برای هر یتیم و فرزند محسنین در شهرستان وجود دارد که مسئولان کمیته امداد با برنامه ریزی های انجام شده درصدد افزایش این رقم هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار زبرخان گفت: حدود 6 حامی برای هر یتیم و فرزند محسنین در شهرستان وجود دارد که مسئولان کمیته امداد با برنامه ریزی های انجام شده درصدد افزایش این رقم هستند.

محمد عین القضات در گفت و با ایسنا بر لزوم آموزش افراد تحت پوشش کمیته امداد در کنار واگذاری تسهیلات برای بازدهی بهتر خدمات در جامعه تأکید کرد.

وی اظهار کرد: خدمت رسانی و توانمندسازی یکی از مقوله های مهم و اولویت کار کمیته امداد باید باشد، براساس آنچه اعلام شده خوشبختانه به کارگیری شرکت های دانش بنیان در خصوص اشتغال و زنجیره آموزش احکام اشتغال برای کسب و کار عملیاتی شده است.

فرماندار زبرخان با بیان اینکه در سامانه هوشمند کمیته امداد کلیه خدمات به صورت مجازی در دسترس و قابل انجام است، تصریح کرد: کل پرونده اشتغال از ابتدای فعالیت کمیته امداد تا زمان استقلال شهرستان 130 عدد بوده اما فقط طی یک سال گذشته با تلاش های صورت گرفته 140 پرونده در زبرخان تشکیل و خدمات رسانی انجام شده است.

وی عنوان کرد: در خصوص خدمات حوزه اشتغال طی دو سال اخیر بیش از 30 میلیارد تومان وام اشتغال به 400 نفر پرداخت و همچنین برای 30 نفر کاریابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 6 حامی برای هر یتیم در زبرخان وجود دارد

حدود 6 حامی برای هر یتیم در زبرخان وجود دارد