مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:152023-02-27اجتماعي

75 درصد کریدور بزرگراهی غرب کشور در کرمانشاه تکمیل شده است


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور در استان، گفت: 75 درصد کریدور بزرگراهی غرب کشور در کرمانشاه تکمیل شده است.

- مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول یک هزار و 450 کیلومتر مرز بازرگان را به بندر امام خمینی (ره) در استان خوزستان متصل می کند که حدود 150 کیلومتر از این شبکه حمل و نقل جاده ای در استان کرمانشاه قرار دارد.

وی افزود: این کریدور در استان کرمانشاه از کامیاران آغاز شده و پس از عبور از سه راهی قزانچی از طریق کنارگذرهای غربی و شرقی کرمانشاه به سمت هرسین و نور آباد ادامه یافته و سپس به آزادراه خرم آباد و پل زال متصل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اینک قطعه کامیاران به قزانچی به اتمام رسیده و تنها تقاطع غیر همسطح آن باقی مانده است که در حال تکمیل است.

آهکی بیان کرد: پس از آن کنارگذر غربی قرار دارد که جز پروژه های تمام شده تلقی می شود و در ادامه کنارگذر شرقی است که این قطعه نیز به اتمام رسیده و تنها 2 قطعه 10 و پنج کیلومتری در مجموع از آن باقی مانده است.

وی با بیان اینکه قطعه هرسین به نور آباد هنوز آغاز نشده است و جز طرح هایی است که در سفر رییس جمهور مصوب شده است، گفت: در صورت تأمین اعتبارات که میزان آن 2 هزار و 300 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد کریدور بزرگراهی غرب کشور در کرمانشاه تکمیل شده است

75 درصد کریدور بزرگراهی غرب کشور در کرمانشاه تکمیل شده است