مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-27اقتصادي

پتروشیمی خراسان شمالی، شرکت برتر فرآیند صحه گذاری پروژه های بهبود تعالی


در نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، پتروشیمی خراسان شمالی با عنوان شرکت برتر فرآیند صحه گذاری پروژه های بهبود تعالی تقدیر شد.

- ایسنا/خراسان شمالی در نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، پتروشیمی خراسان شمالی با عنوان شرکت برتر فرآیند صحه گذاری پروژه های بهبود تعالی تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از روابط عمومی این مجموعه، مدیرعامل شرکت پتروشیمی خراسان (شمالی) با کسب لوح تقدیر در بخش مطالعات طرح جامع تامین آب شرکت در فرآیند صحه گذاری پروژه های بهبود تعالی، مورد تقدیر قرار گرفت.

در این جشنواره، 39 شرکت در 4 سطح صحه گذاری، تعهد به تعالی، تقدیر نامه و تندیس شرکت کرده بودند که پروژه مطالعات طرح جامع تامین آب شرکت پتروشیمی خراسان بر اساس مدل تعالی سازمانی در ناحیه جاری سازی مورد ارزیابی تیم صحه گذاری قرار گرفت و به عنوان پروژه برتر در سطح ملی صنایع پتروشیمی در سال 1401 شناخته شد.

یکی از ویژگی های بارز فرآیند تعالی امسال، ارزیابی بر مبنای ویرایش 2020 مدل EFQM با هدف رشد و تعالی شرکت های صنعت پتروشیمی است و یکی از ارزنده ترین اقدام های این دوره، حضور فعال ارزیابان داخل صنعت پتروشیمی در فرآیند ارزیابی با هدف دستیابی به موقعیت رقابتی در سطح ملی است و در پایان هر ارزیابی، گزارش بسیار خوب و ارزشمندی از سوی تیم ارزیابان در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی خراسان شمالی، شرکت برتر فرآیند صحه گذاری پروژه های بهبود تعالی

پتروشیمی خراسان شمالی، شرکت برتر فرآیند صحه گذاری پروژه های بهبود تعالی