مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-27بين الملل

روسیه: تحریم های غرب موجب تقویت روابط تجاری روسیه با سوریه شد


روسیه تاکید کرد که این کشور در سایه تحریم های غربی با اطمینان خاطر بیشتر همکاری تجاری خود را با سوریه تقویت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم، میخاییل بوگدانوف ، معاون وزیر امور خارجه روسیه، تأکید کرد که بخش تجاری روسیه پس از اعمال تحریم های غرب علیه روسیه، اهتمام خود را به همکاری با سوریه افزایش داده است، زیرا برای مسکو دیگر نگرانی نسبت به تحریم ها نیز وجود ندارد.

بوگدانوف در مصاحبه با خبرگزاری تاس گفت: علاقه تجار روسی برای همکاری با شرکای سوری هنوز وجود دارد و حتی در حال افزایش است.

وی افزود:  قانون آمریکایی بدنام سزار که تصریح می کند هرکس با دولت سوریه همکاری کند، مجازات خواهد شد، اکنون که تمام روسیه مجازات شده است، این ترس ها نسبت به قانون مذکور برای روسیه دیگر معنایی ندارد.

بوگدانوف همچنین از اصطلاح بازیابی و بهبود زودهنگام (اوضاع اقتصادی) سوریه انتقاد کرد و گفت که این اصطلاح به منظور امتناع غرب از تخصیص بودجه برای بازسازی کامل سوریه به کار می رود.

وی گفت: اما این اصطلاحات در قاموس ما جایی ندرد و این مقامات سازمان ملل  هستند که عمدتاً از آن به عنوان توجیهی برای اقدامات اندک و ضعیف خود در قبال سوریه به کار می گیرند تا فقط مانع بروز یک فاجعه انسانی در این کشور شوند؛ در شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: تحریم های غرب موجب تقویت روابط تجاری روسیه با سوریه شد

روسیه: تحریم های غرب موجب تقویت روابط تجاری روسیه با سوریه شد