مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:402023-02-27اقتصادي

اجرای طرح اضطراری تامین آب شرب شهر شیروان در گذر از تابستان سال 1402


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: طرح اضطراری تامین آب شرب شهر شیروان در گذر از تابستان سال 1402 در حال اجرا است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: طرح اضطراری تامین آب شرب شهر شیروان در گذر از تابستان سال 1402 در حال اجرا است.

رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تامین آب شرب شهر شیروان از 19 حلقه چاه در سطح شهر و همچنین سد بارزو صورت می گیرد که با توجه به کاهش بارندگی و کاهش چشمگیر ذخایر سد مذکور، برنامه اجرای طرح اضطراری آبرسانی از چاه های گرزو، پیرشهید و شیرکوه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 حلقه چاه گرزو و یک حلقه چاه شیرکوه حفر، تجهیز و برق رسانی شده و در مدار بهره برداری قرار گرفته است، گفت: تجهیز 3 حلقه چاه پیرشهید و اجرای 7 کیلومتر خط انتقال به پیمانکار واگذار شده است که تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اجرای برق رسانی به این چاه ها نیز با اداره برق هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

نعیمی خاطرنشان کرد: پیمانکار جدید مخزن 10 هزار مترمکعبی شیرکوه نیز از طریق مناقصه تعیین شده و با ابلاغ قراردادی به مبلغ 19 میلیارد و 500 میلیون تومان، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اضطراری تامین آب شرب شهر شیروان در گذر از تابستان سال 1402

اجرای طرح اضطراری تامین آب شرب شهر شیروان در گذر از تابستان سال 1402