مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 00:052023-02-26اقتصادي

عرضه آزاد کتاب های جنسی و ممنوعه در خیابان انقلاب+عکس


از چهارراه ولی عصر که به سمت میدان انقلاب حرکت کنید، اگر از کنار بساط دستفروش های کتاب سرسری رد نشوید، عناوین جدیدی به چشمتان می خورد که حتی برای بازگو کردن اسم این کتاب ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، زمانی که از چهار راه ولیعصر (عج) به سمت میدان انقلاب حرکت می کنیم دستفروش هایی را می بینیم که بساط کرده اند و کتاب می فروشند.

وقتی آدم از نام بردن عنوان کتابی شرمش می آید! کتاب ها بعضاً دسته دو (کهنه) یا غیرمجاز هستند و با قیمت های پایین تری به فروش می رسند.

اگر کمی دقت داشته باشیم و از کنار بساط این دستفروش ها سرسری رد نشویم، عناوین جدیدی به چشم می خورد که حتی برای بازگو کردن اسم این کتاب ها آدم خجالت می کشد.

کتاب های پوچ و سطحی دیروز از کنار دستفروشی در نزدیکی سَر در دانشگاه تهران گذر می کردم که عناوین مبتذلی از میان کتاب هایی که درون پلاستیک روی زمین چیده شده بود، چشمانم را دزدید.

کتاب ها را ورق زدم و محتوایش را خواندم.

همانطور که از عناوینشان حدس می زدم، کتاب های سطحی و پوچی بودند.

البته هیچ کدام از این کتاب ها شناسنامه نداشتند و حتی اسم نشری هم وجود نداشت، اما اسم نویسنده، مترجم و ویراستار درج شده بود که قطعاً این نام ها، نام های جعلی بوده و فقط برای حفظ ظاهر این کار صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه آزاد کتاب های جنسی و ممنوعه در خیابان انقلاب+عکس

عرضه آزاد کتاب های جنسی و ممنوعه در خیابان انقلاب+عکس