مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 23:072023-02-26ورزشي

افتخار آفرینی جوانان بوشهری در چهارمین جشنواره ملی جهادگران


مسئول قرارگاه مردمی و جهادی شهید برونسی شهرستان بوشهر گفت: طرح پیشرفت منطقه ای چغادک در مدت چهار سال با فعالیت میدانی و تئوری بعنوان طرح برگزیده چهارمین جشنواره ملی جهادگران در عرصه پیشرفت منطقه ای از بین 8 هزار طرح ارسالی توسط 3 هزار نفر انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، چهارمین جشنواره ملی جهادگران شامگاه امروز در حالی به کار خود پایان داد که طرح پیشرفت منطقه ای چغادک توسط قرارگاه جهادی شهید برونسی بعنوان طرح برتر ملی در این عرصه از نگاه داوران انتخاب شد.

حیدر قایدی مسئول قرارگاه مردمی و جهادی شهید برونسی شهرستان بوشهر در این باره در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح پیشرفت منطقه ای چغادک در مدت چهار سال با فعالیت میدانی و تئوری بیش از 11 هیات امنا و 200 عضو جهادی و در چهار سطح چهار ساله با هدف تحول و توانمندسازی محلات شهر چغادک در عرصه های آموزشی، درمان و سلامت، اشتغال، عمرانی و کالبدی، فرهنگی و ورزش و نشاط با رویکرد اجتماعی محور تدوین شده است که امروز بعنوان طرح برگزیده چهارمین جشنواره ملی جهادگران در عرصه پیشرفت منطقه ای از بین 8 هزار طرح ارسالی توسط 3 هزار نفر انتخاب شد.

وی افزود: در این طرح نقش قرارگاه جهادی شهیدبرونسی بعنوان حلقه میانی میان حاکمیت و هسته های مردمی تعریف می شود که با توانمندسازی هسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار آفرینی جوانان بوشهری در چهارمین جشنواره ملی جهادگران

افتخار آفرینی جوانان بوشهری در چهارمین جشنواره ملی جهادگران