مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:052023-02-26سياسي

جهاد تبیین نیازمند تولید محتوا در قالب های هنری است


عرصه های جهاد تبیین نیازمند تولید محتوا در قالب های هنری است که هم صدا و هم سیمای استان در خدمت انعکاس و تولید این محتواها است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی ابراهیمی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: توجه به پیوست رسانه ای در فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی نشان از نگاه ویژه به توسعه مخاطب است که امروز و در رویکرد جدید سازمان تبلیغات بیشتر به آن توجه شده است.

وی با بیان این نکته که این دو نهاد هر دو به عنوان بلندگو و صدای انقلاب اسلامی شناخته است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی برآمده از مجموعه انقلاب اسلامی است و هم افزایی و همکاری بیشتر این دو نهاد می تواند به رفع دغدغه های فرهنگی در استان کمک کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران به تدوین تفاهم نامه همکاری مؤثر دوجانبه برای تولید برنامه های رسانه ای، اشاره و خاطرنشان کرد: عرصه های جهاد تبیین نیازمند تولید محتوا در قالب های هنری است که هم صدا و هم سیمای استان در خدمت انعکاس و تولید این محتواها است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی و فرهنگی استان، تصریح کرد: مجموعه های مردمی که سازمان تبلیغات اسلامی بر آن اشراف دارد از جمله هیئات مذهبی از مهمترین ارکان عرصه جهاد تبیین به شمار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین نیازمند تولید محتوا در قالب های هنری است

جهاد تبیین نیازمند تولید محتوا در قالب های هنری است