مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-26اقتصادي

کاشت 30 میلیون نهال طی 4 سال در لرستان


سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، سهم استان در طی چهار سال، کاشت 30 میلیون نهال است.

- ایسنا/لرستان سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، سهم استان در طی چهار سال، کاشت 30 میلیون نهال است.

حسین میرزایی هفتم اسفند در دومین جلسه کمیته علمی تولید و کاشت یک میلیارد درخت در کشور، با اشاره به اهمیت فعالیت محققان به عنوان بازوان توانمند در فرآیند حفاظت از گونه ها و عرصه های منابع طبیعی، ایجاد تعاملات را از ملزومات برشمرد.

وی اظهار کرد: در تعامل با محققان به مقوله هم اندیشی و ارتباط مؤثر با آن ها اهمیت ویژه ای قائلیم و برای توفیق در کارها خود را از همکاری با این مجموعه ها بی نیاز نمی دانیم.

این مسئول اضافه کرد: برای اجرای برنامه ها و رسیدن به اهدافی همچون طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، که سهم لرستان در طی چهار سال، کاشت 30 میلیون نهال است به کمک یافته های نوین تحقیقاتی نیازمندیم.

وی افزود: امیدواریم درکنار یکدیگر بتوانیم عرصه های منابع طبیعی استان را از تخریب و آسیب ها حفظ کنیم.

میرزایی اضافه کرد: امیدواریم با انجام کار علمی، تدریجی و عالمانه حاصل از اجرای طرح تولید و کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور، هم تولید کربن را کاهش بدهیم و هم تثبیت کربن بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 30 میلیون نهال طی 4 سال در لرستان

کاشت 30 میلیون نهال طی 4 سال در لرستان