مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 20:252023-02-26فرهنگي

نمایشگاه مد و لباس اسلامی در خراسان شمالی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری رویداد بزرگ مد و لباس اسلامی در قالب نمایشگاه از دهم اسفندماه به مدت سه روز در هتل داریوش بجنورد خبرداد.

- تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: اولین و خاص ترین رویداد بزرگ مد و لباس با تأکید بر حوزه عفاف و حجاب به همت کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی پنجمین استان میزبان این رویداد مهم فرهنگی است، گفت: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی از دهم تا دوازدهم اسفندماه به مدت سه روز در هتل داریوش بجنورد فعال می شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این رویداد 120 تولیدکننده و طراح لباس مطرح کشوری حضور خواهند یافت، افزود: 80 درصد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل لباس های اجتماعی و حوزه عفیفانه می شود.

صادقی با بیان اینکه جذب نمایندگی برندهای معتبر در استان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود، بیان داشت: 15 نفر از طراحان صاحب سبک استان هم در راستای اهداف برگزاری نمایشگاه، در این رویداد حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مد و لباس اسلامی در خراسان شمالی برگزار می شود

نمایشگاه مد و لباس اسلامی در خراسان شمالی برگزار می شود