مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 19:002023-02-26سياسي

رفتار ایثارگران و فرزندان شهدا الگو و نماد نظام است


جانبازان و خانواده شهدا که شاغل در دستگاه های دولتی هستند بار سنگینی از مسئولیت را بر عهده دارند چراکه الگوی بزرگی برای بقیه و نماد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی عبداللهی در دیدار با ایثارگران شاغل در استانداری البرز و فرمانداری ها که بمناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: همواره تکریم و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را بعنوان یک وظیفه و علاقه قلبی در برنامه داریم.

وی ادامه داد: امروز با طرحی ویژه، مدیران استان به سمت منزل بیش از 300 ایثارگر راهی شدند و این طرح تحت عنوان طرح سپاس به سنتی حسنه در البرز تبدیل شده است.

عبداللهی گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند که حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون جانباز سرافراز در کشور داریم، افزود: امنیت، آرامش و مسیر رشد و توسعه کشور مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران و صبر و شکیبایی خانواده های معزز آنهاست.

استاندار البرز گفت: باید با اهتمام ویژه ای برای حل موانع و مشکلات این قشر مقدس و ایثارگر اقدام کنیم چراکه آنها در بدترین و سخت ترین شرایط کشور با نثار جان خود از میهن و مردم دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار ایثارگران و فرزندان شهدا الگو و نماد نظام است

رفتار ایثارگران و فرزندان شهدا الگو و نماد نظام است