مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:252023-02-26سياسي

دفاع مقدس، تابلوی تمام نمای فکر انقلاب اسلامی است


مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در نشست «تکیه کتاب شعبانیه» گفت: اگر بخواهیم در فضای دنیا یک تابلو را به عنوان تابلوی تمام نمای فکر انقلاب اسلامی ارائه کنیم، - مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در نشست تکیه کتاب شعبانیه گفت: اگر بخواهیم در فضای دنیا یک تابلو را به عنوان تابلوی تمام نمای فکر انقلاب اسلامی ارائه کنیم، آن تابلو حتما دفاع مقدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین نشست تکیه کتاب شعبانیه با موضوع بررسی نقش نویسندگان جانبار و ایثارگر در پیشبرد ادبیات دفاع مقدس ، روز گذشته شنبه 6 اسفند با حضور علی رمضانی؛ مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، گلعلی بابایی، مجتبی رحماندوست و حمید داودآبادی در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

علی رمضانی در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: مفتخریم که در روز ولادت حضرت عباس (ع)، میزبان جانبازان نویسنده هستیم و موضوع مهم ادبیات دفاع مقدس که به واسطه ادامه جهاد جانبازان عزیز به طور ویژه ای در کشور نشر پیدا کرده را بررسی می کنیم.

این حوزه امروز در حوزه ادبیات، فضای اقبال مخاطبان، فضای فرهنگ ایرانی و فرهنگ انقلاب اسلامی، به یک عرصه جدی در دنیا تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: در شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) دو ویژگی بسیار بارز است؛ یکی وفای او و دیگری بصیرت آن حضرت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس، تابلوی تمام نمای فکر انقلاب اسلامی است

دفاع مقدس، تابلوی تمام نمای فکر انقلاب اسلامی است