مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-26سياسي

معاون دادستان کل کشور: هیچ تعریف حقوقی از فساد نداریم


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: فساد یکی از چالش های بزرگ کشور و یکی از ابرچالش هایی است که در دهه پنجم انقلاب اسلامی با آن مواجه هستیم و یکی از تهدیدهای نظام جمهوری اسلامی، - معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: فساد یکی از چالش های بزرگ کشور و یکی از ابرچالش هایی است که در دهه پنجم انقلاب اسلامی با آن مواجه هستیم و یکی از تهدیدهای نظام جمهوری اسلامی، فساد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعباس ترکی در دومین نشست ملی حقوقدانان انقلاب اسلامی که با عنوان رویداد حقوقی قیام و با هدف تبیین اقدامات و مطالبه گری از دولت و احیای یکی از مهم ترین مصادیق حقوق عامه یعنی ارتقای سلامت و شفافیت در نظام اقتصادی ـ اداری و از بین بردن گلوگاه ها و ریشه های فساد برگزار شد، گفت: اگر فلسفه انقلاب اسلامی را اجرای عدالت بدانیم، این با مبارزه با فساد ملازمه دارد.

در واقع فساد یکی از چالش های بزرگ کشور و یکی از ابرچالش هایی است که در دهه پنجم انقلاب اسلامی با آن مواجه هستیم و یکی از تهدیدهای نظام جمهوری اسلامی فساد است.

وی با بیان اینکه از نظر حقوقی تعریفی برای فساد وجود ندارد، ادامه داد: هر چیزی که مظهر نابودی باشد، فساد تلقی می شود اما هیچ تعریف حقوقی از فساد نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان کل کشور: هیچ تعریف حقوقی از فساد نداریم

معاون دادستان کل کشور: هیچ تعریف حقوقی از فساد نداریم