مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-26سياسي

لزوم راستی آزمایی آمار اشتغال در لرستان


استاندار لرستان بر لزوم راستی آزمایی آمار اشتغال دستگاه های اجرایی در این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز یکشنبه در کارگروه اشتغال لرستان، اظهار داشت: در راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده باید با بیشترین نظارت ها بهترین کارنامه را ایجاد کنیم.

وی، عنوان کرد: خوشبختانه در جذب و اعطای تسهیلات اشتغال از محل تبصره 18 قانون بودجه طی یک سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و باید به همان مقدار در راستی آزمایی خوب عمل کنیم.

استاندار لرستان، یکی از مهم ترین عوامل عدم توسعه یافتگی استان را عدم نظارت در زمان اجرا در ادوار گذشته برشمرد و افزود: امروز نظارت بیشتر نسبت به اهلیت ها به ویژه در طرح های اشتغال بسیار مهم و حیاتی است.

زیویار، همچنین در مورد هماهنگی و همراهی دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و اداره کل کار و تعاون اجتماعی در راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده، اظهار کرد: هدف تمامی دستگاه های نظارتی در نهایت خدمت به مردم و انجام کار به نحو احسن است که هم جهت و همگام هستند.

بنا بر گزارش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، لرستان تنها استان کشور است که برای اعطای تسهیلات اشتغال دارای سه فیلتر شامل اداره کل اقتصاد و دارایی، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و شورای توسعه و برنامه ریزی است، که در راستی آزمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راستی آزمایی آمار اشتغال در لرستان

لزوم راستی آزمایی آمار اشتغال در لرستان