مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-26سياسي

تجلیل از 29 برگزیده جشنواره ابوذر کرمانشاه


اختتامیه جشنواره ابوذر استان کرمانشاه برگزار و از 29 خبرنگار در حوزه های گزارش خبری ویدویی، گزارش خبری، مستند، پاکدست، موشن گرافی و اینفوگرافی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، محمدهادی صحرایی مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه، اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال با رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر درخواست خلق آثار مختلف رسانه ایی منتشر شد، امسال رشد 20 درصدی نسبت به سال قبل وجود داشت و نفرات برتر در سطح ملی داوری و تقدیر خواهد شد.

وی توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و جریاین سازی برای ترویج آرمان های شهیدان و انقلاب اسلامی را از جمله اهداف ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه دانست و گفت: آثار این جشنواره در 13 قالب شامل گزارش های مکتوب،ویدئو خبری، گزارش تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، موشن گرافی، عکس، مستند و پادکست به دبیرخانه ارسال شد.

مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به دریافت بیش از 700 اثر، گفت: از 29 برگزیده از اهالی رسانه امروز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: چند نکته به سوی پیشرفته تر جشنواره را در نظر داشتیم، نکته اول جشنواره یک دوره آموزشی باشد، نکته دوم همانند سالیان قبل برای آثار یک سقف و کف قرار داده شود و در برخی قالب ها نفر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 29 برگزیده جشنواره ابوذر کرمانشاه

تجلیل از 29 برگزیده جشنواره ابوذر کرمانشاه