مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-26اقتصادي

نوروز 1402 دو طرح بزرگ گردشگری در زرند افتتاح می شود


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند گفت: افتتاح دو طرح بزرگ گردشگری با اعتباری بالغ بر 600میلیارد ریال، یک واحد بوم گردی و دو کارگاه تولید صنایع دستی از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای نوروز 1402 است.

- ایسنا/کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند گفت: افتتاح دو طرح بزرگ گردشگری با اعتباری بالغ بر 600میلیارد ریال، یک واحد بوم گردی و دو کارگاه تولید صنایع دستی از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای نوروز 1402 است.

محمد اسلامی امروز هفتم اسفندماه از برگزاری دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جشنواره های عصرگاهی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای نوروز 1402 است.

وی افزود: این جشنواره ها از 27 اسفندماه جاری و در مکان برگزاری نوروزگاه شهرستان زرند آغاز می شود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند افزود: در کنار این جشنواره ها بازارچه های صنایع دستی و تولیدات محلی هنرمندان این شهرستان را خواهیم داشت تا بتوانیم بخش کوچکی از توانایی های آنها را به گردشگران و علاقمندان معرفی کنیم.

او خاطرنشان کرد: برگزاری چهار نوروزگاه، اجرای تورهای تفریحی زرندگردی، آماده سازی مدرسه ولایت برای اسکان و اقامت توسط آموزش و پرورش، استقرار 20 چادر اقامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز 1402 دو طرح بزرگ گردشگری در زرند افتتاح می شود

نوروز 1402 دو طرح بزرگ گردشگری در زرند افتتاح می شود