مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-26سياسي

نیاز امروز جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: مادامی که هجمه استکبار علیه ایران و دنیای اسلام هست، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: مادامی که هجمه استکبار علیه ایران و دنیای اسلام هست، به فرهنگ ایثار و شهادت هم نیاز است چون با تمسّک به این فرهنگ، امکان گذر از مشکلات وجود دارد.

جابر ابوالفتح زاده، یکشنبه، 7 اسفندماه، در آیین بزرگداشت سالروز ولادت باسعات حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و تکریم جانبازان بستان آباد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز امروز جامعه برشمرد و گفت: مادامی که هجمه استکبار علیه ایران و دنیای اسلام هست، به فرهنگ ایثار و شهادت هم نیاز است چون با تمسّک به این فرهنگ، امکان گذر از مشکلات وجود دارد.

وی با تبریک روز جانباز به جانبازان حاضر در مراسم، خطاب به آنان گفت: شما بقیه السیف هستید؛ کسانی که از دَم تیغِ دشمنِ بعثی جان به در برده و یادگاران دوران دفاع مقدس هستید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با یادآوری رشادت های جانبازان بصیر، نخاعی، قطع عضو و سایر جانبازان، افزود: آنچه که تحمل سختی ها و مرارت های این ایثارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز امروز جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

نیاز امروز جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است