مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-26پزشكي

آیین کلنگ زنی مرکز مشاوره دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین کلنگ زنی احداث ساختمان مرکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه بوعلی سینا همدان با حضور هاشم داداش پور، - آیین کلنگ زنی احداث ساختمان مرکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه بوعلی سینا همدان با حضور رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین کلنگ زنی احداث ساختمان مرکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه بوعلی سینا همدان با حضور هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

داداش پور در این مراسم بر ضرورت تقویت مراکز مشاوره و بهداشت در دانشگاه ها تأکید کرد و آن را راه حلی برای کاهش مشکلات دانشجویان دانست.

معاون وزیر علوم بیان کرد: انتقال از مدرسه به دانشگاه و به تعبیری عبور از تحصیل اجباری به تحصیل غیراجباری گاهی اوقات دانشجویان را با مشکلات عدیده ای مواجه می سازد و خودمختاری، زندگی مستقل و هویت فردی از علائم این انتقال و گذر است که چنانچه راهنمایی و مشاوره مناسبی صورت نگیرد، ممکن است مشکلات غیرقابل جبرانی را رقم بزند.

وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از حمایت های مادی و معنوی سازمان را به مراکز مشاوره اختصاص داده ایم وامیدواریم با فراهم آمدن زمینه جذب نیروی انسانی متخصص و مجرب، مراکز مشاوره دانشگاه ها بتوانند به رسالت خود بیش از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین کلنگ زنی مرکز مشاوره دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

آیین کلنگ زنی مرکز مشاوره دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد