مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-26سياسي

تلاش مضاعف شهرداری برای شناساندن ظرفیت گردشگری تهران


عید نزدیک است و شهرداری کارهایی که در قاب ایران انجام داد در قاب تهران انجام دهد تا ظرفیت های گردشگری شهر تهران به مسافران شناسانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز سروری در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: من تا پایان اطفا حریق در محل حادثه حضور داشتم و شاهد زحمات فراوان ایثارگران آتش نشان بودم و هم افزایی و تفاهم خوبی بین تمام دستگاه های شهرداری در رابطه با مدیریت صحنه وجود داشت.

البته، متأسفانه یکی از بهترین آتش نشان های ما به شهادت رسید و کام ما را تلخ کرد.

سروری تأکید کرد: باید جلسه ویژه ای برگزار شود تا به فرآیند روان تری در رفع پلمب کردن این ساختمان ها برسیم و دادستانی مسیر مشخصی را تعیین کند که اگر کسی مانع شد دادستانی با توجه به اقدامات خوبی که از قوه قضاییه سراغ داریم و از بروکراسی دوری می کنند، با تفاهم مقابل مشکل بایستد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم ما مبادله نامه ها و تفاهم نامه های شهرداری و شرکت ها است، یادآور شد: از شهرداری تقاضا می کنیم که جلساتی را در این خصوص برگزار کنند و تا پایان فروردین ماه تفاهم نامه ها را نتیجه برسانند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عید نزدیک است و شهرداری کارهایی که در قاب ایران انجام داد در قاب تهران انجام دهد و نماسازی صورت بگیرد تا مردمی که وارد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مضاعف شهرداری برای شناساندن ظرفیت گردشگری تهران

تلاش مضاعف شهرداری برای شناساندن ظرفیت گردشگری تهران