مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-26سياسي

نظارت کمیته امداد بر بیش از یک میلیون طرح اشتغال مددجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو مرتضی فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه تعداد طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد و جود دارد، - مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از نظارت حوزه اشتغال این نهاد بر بیش از یک میلیون طرح کسب و کار مددجویان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو مرتضی فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه تعداد طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد و جود دارد، گفت: هر طرحی که در کمیته امداد به عنوان طرح اشتغال اجرا می شود تا 5 سال تحت نظارت ادواری قرار گرفته و ما در حال حاضر یک میلیون و 163 هزار طرح تحت نظارت داریم که در سنوات مختلف این طرح ها جمع آوری و در حال اجرا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که طرح های اشتغال به مدت چند سال تحت حمایت کمیته امداد هستند؟ ادامه داد: در فرآیند نظارت طرح ها، یک نظارت معمولا قبل از اجرای طرح انجام می شود تا مشخص شود آیا این فرد توانایی اجرای این طرح را دارد یا خیر.

بعد از آن یک الی دو نظارت انجام می شود تا از اجرای شغل اطمینان حاصل شود و تا 5 سال این نظارت ادامه دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه در صورت شکست طرح چه اقداماتی از سوی کمیته امداد برای کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت کمیته امداد بر بیش از یک میلیون طرح اشتغال مددجویان

نظارت کمیته امداد بر بیش از یک میلیون طرح اشتغال مددجویان