مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-26ورزشي

جوانان بوشهری در جشنواره ملی جهادگران خوش درخشیدند


طرح پیشرفت منطقه ای چغادک توسط قرارگاه جهادی شهید برونسی از نگاه داوران به عنوان طرح برتر چهارمین جشنواره ملی جهادگران انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهارمین جشنواره ملی جهادگران با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلابی اسلامی و مسئولین امر در حالی به کار خود پایان داد که طرح پیشرفت منطقه ای چغادک توسط قرارگاه جهادی شهید برونسی بعنوان طرح برتر ملی در این عرصه از نگاه داوران انتخاب شد.

مسئول قرارگاه مردمی و جهادی شهید برونسی شهرستان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح پیشرفت منطقه ای چغادک در مدت چهار سال با فعالیت میدانی و تئوری بیش از 11 هیئت امنا گروه و 200 عضو جهادی و در چهار سطح چهار ساله با هدف تحول و توانمندسازی محلات شهر چغادک در عرصه های آموزشی، درمان و سلامت، اشتغال، عمرانی و کالبدی، فرهنگی و ورزش و نشاط با رویکرد اجتماعی محور تدوین شده است که امروز به عنوان طرح برگزیده چهارمین جشنواره ملی جهادگران در عرصه پیشرفت منطقه ای از بین هشت هزار طرح ارسالی توسط سه هزار نفر انتخاب شد.

حیدر قایدی افزود: در این طرح نقش قرارگاه جهادی شهید برونسی به عنوان حلقه میانی میان حاکمیت و هسته های مردمی تعریف می شود که با توانمندسازی هسته های مردمی به هسته های تخصصی در کارگروه های هشت گانه نسبت به رفع، کاهش، توقف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان بوشهری در جشنواره ملی جهادگران خوش درخشیدند

جوانان بوشهری در جشنواره ملی جهادگران خوش درخشیدند