مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-26سياسي

از جانبازان جهاددانشگاهی استان کرمان تجلیل شد


در سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، با حضور رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، معاونان، مدیران و جمعی از پرسنل این مجموعه از آقایان علی حیدری و محمدعلی گواشی از جانبازان و یادگاران ارزشمند دفاع مقدس شاغل در این نهاد تجلیل شد.

- ایسنا/کرمان در سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، با حضور رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، معاونان، مدیران و جمعی از پرسنل این مجموعه از آقایان علی حیدری و محمدعلی گواشی از جانبازان و یادگاران ارزشمند دفاع مقدس شاغل در این نهاد تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، در مراسم بزرگداشت مقام شامخ جانبازان، گفت: سالروز میلاد بزرگ، جانباز اسلام و پرچمدار دفاع از حرمت حریم ولایت، حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است و امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت های رزمندگان، خون شهدا، صبر و ایثار جانبازان در اوج عزت و اقتدار است.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، افزود: جانبازان، انسان هایی هستند که در سخت ترین دوران کشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جانبازان جهاددانشگاهی استان کرمان تجلیل شد

از جانبازان جهاددانشگاهی استان کرمان تجلیل شد