مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-26اقتصادي

بیش از 50 المان نوروزی در ملایر نصب می شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر از تکمیل فضای سبز فاز سوم بلوار سیف الدوله خبر داد و گفت:  طراحی، ساخت و نصب بیش از 50 المان و استند نوروزی در نقاط مختلف سطح شهر از جمله برنامه های طرح استقبال از بهار 1402 در ملایر است.

- مهدی بهرامی در گفت وگو با ایسنا، به برنامه های این سازمان در راستای اجرای طرح استقبال از بهار 1402 اشاره و اظهار کرد: نصب این المان ها در راستای زیباسازی شهر، ارتقاء کیفیت منظر، هویت بخشی به فضاهای شهری، تقویت حال و هوای نوروزی در سطح شهر و اجرای طرح استقبال از بهار انجام خواهد شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر ادامه داد: بازسازی سرویس بهداشتی بوستان معلم و بهسازی و تعمیر سرویس بهداشتی بوستان تاریخی سیفیه از جمله این برنامه ها است.

بهرامی شستشوی فرش ها، پرده ها و غبارروبی مساجد کلیه بوستان ها، تکمیل چادر و مهرهای نماز مساجد بوستان های سطح شهر و لایروبی مسیل های جنگل میرزاکوچک خان بام ملایر، جنگل کوثر و جنگل شمس آباد و جمع آوری بقایای گیاهی و زباله های جنگل ها را از دیگر برنامه های طرح استقبال از بهار برشمرد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر از پاکسازی و جمع آوری نخاله و بقایای گیاهی کلیه بلوارها و ورودی های شهر خبر داد و گفت: بقایای گیاهی جمع آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 المان نوروزی در ملایر نصب می شود

بیش از 50 المان نوروزی در ملایر نصب می شود