مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 04:202023-02-26سياسي

جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی به میزبانی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری گشایش یافت


جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی با هدف بازخوانی هویت و میراث وسیع ایرانی-اسلامی در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان رضوی جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی با هدف بازخوانی هویت و میراث وسیع ایرانی-اسلامی در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری ششم اسفندماه در افتتاحیه جشنواره اقوام ایرانی گفت: این جشنواره در راستای وظایف دانشگاه برای آشنایی قشر جوان با پیشینه و فرهنگ عظیم ایران برگزار شده است.

حجت الاسلام رضا ایمانی خواه با تأکید بر اهمیت آشنایی قشر دانشجو به عنوان آینده سازان کشور با فرهنگ و تمدن غنی ایرانی-اسلامی، افزود: بیگانگان در تلاش برای دور کردن جوانان ما از پیشینه و فرهنگ غنی و ایجاد یاس و ناامیدی در بین قشر جوان برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود هستند.

وی با بیان اینکه عواید حاصل از این جشنواره صرف امور خیریه دانشجویی خواهد شد، تصریح کرد: خیریه دانشجویی دانشگاه، کانون های فرهنگی، انجمن های علمی و تشکل ها در برپایی این جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی همیاری نموده اند.

حجت الاسلام ایمانی خواه گفت: در این جشنواره، اقوام مختلف دانشجویی که در دانشگاه حکیم سبزواری در حال تحصیل هستند، محصولات منطقه خود را اعم از صنایع دستی، لباس، غذاهای محلی و سوغات را در قالب 33 غرفه به معرض دید گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی به میزبانی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری گشایش یافت

جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی به میزبانی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری گشایش یافت