مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 02:162023-02-25سياسي

دشمنان در فتنه اخیر به دنبال تجزیه ایران بودند/ حماسه 6 بهمن بین المللی برگزار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیجان میرشکار یکی یادگاران دفاع مقدس شنبه شب در اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری طاها ستاره شمالی ویژه استان های شمالی کشور در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی بیت‎الهدی، اظهار کرد: برخی حوادث برای یک شهر، استان، کشور و تمدن تاریخ ساز است و اگر هنرمندان هر جامعه در عرصه های مختلف هنری وارد نشوند این حوادث عظیم تاریخ ساز ابتر و ناقص می ماند.

وی گفت: هر کجا هنرمندان برای تاریخ جامعه و حوادث ارزش گذاشتند برای جوامع مختلف ماندگار می شود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت تصریح کرد: باید برای حوادث تاریخی ورود درست و عمیق داشته باشیم و اگر فقط به شاخه و برگ آن پرداخته شود امکان تحریف و استفاده به نفع دشمن وجود دارد.

میرشکار با بیان اینکه باید به حوادثی همانند ششم بهمن عمیق، علمی و ژرف پرداخته شود، یادآور شد: باید دید چرا در آن برهه از زمان، بین این همه گروهک‎ها کمونیست ها شمال کشور و آمل را انتخاب کردند و چرا کمونیست ها برای حمله به شمال میدان دار بودند.

وی با اعلام اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در مقطعی بوده انقلاب و اسلام ناب به دنیا معرفی شد تا لیبرالیسم و کمونیست به چالش کشیده شوند، ادامه داد: ابتدا دشمنان با جنگ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در فتنه اخیر به دنبال تجزیه ایران بودند/ حماسه 6 بهمن بین المللی برگزار شود

دشمنان در فتنه اخیر به دنبال تجزیه ایران بودند/ حماسه 6 بهمن بین المللی برگزار شود