مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 23:572023-02-25بين الملل

انهدام کاروان آمریکایی در جنوب عراق


منابع عراقی گزارش دادند که یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک متعلق به آمریکاییها در استان الدیوانیه هدف قرار گرفت و منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری عراقی از هدف قرار گرفتن یک کاروان متعلق به نظامیان تروریست آمریکا در جنوب این کشور خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که این کاروان حامل تجهیزات لجستیک متعلق به آمریکاییها بوده است که در استان الدیوانیه هدف قرار گرفت و منهدم شد.

گروه المقاومه الدولیه نیز با انتشار بیانیه ای، ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله، خبر داد، این حمله ساعت 22 و 45 دقیقه شامگاه امروز صورت گرفته است.

این گروه از نیروهای امنیتی عراق خواست که تا جای ممکن، از کاروانهای آمریکایی دوری کنند؛ زیرا جنگ گروههای مقاومت با اشغالگران زمانی پایان می پذیرد که از خاک عراق خارج شوند.

پس از مصوبه پارلمان عراق درباره لزوم خروج تمام نظامیان بیگانه از خاک این کشور و تعلل بغداد در این امر، کاروان های لجستیکی ائتلاف آمریکایی هدف انفجار بمب کنار جاده ای قرار می گیرند.

کاروان های آمریکایی یا از جنوب با عبور از مرز کویت یا از شمال غرب با عبور از گذرگاه غیر قانونی الولید در استان نینوی وارد عراق شده و تجهیزات مورد نیاز نظامیان آمریکایی مستقر در عراق را حمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام کاروان آمریکایی در جنوب عراق

انهدام کاروان آمریکایی در جنوب عراق