مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 23:352023-02-25اقتصادي

اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟!


آیا شایسته است که یک مشت انسان نمای بی سرو پا با حمایت های آشکار و نهان دشمنان بیرونی با لطایف الحیل و ترفندهای گوناگون در سیستم ارزی نظام دست به اخلال بزنند و مدیریت ارزی کشور را از دست مدیران شایسته و دلسوز دولت مردمی خارج .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری در یادداشتی تحت عنوان اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟! نوشت: 1- آقای خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی کشورمان بعد از حضور در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی در (امروز شنبه) که باتفاق آقایان مخبر و فرزین صورت گرفته بود، به خبرنگاران گفت: پشت پرده اختلالات بازار ارز شناسایی شده و به زودی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و قضایی تکلیف این افراد را مشخص خواهند کرد .

آقای قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به همان نشست، اعلام کرد برای ساماندهی بازار ارز به جمع بندی خوبی رسیده ایم .

این دو خبر، اگرچه امید آفرین است ولی اشاره به نکته ای در این باره نیز ضروری به نظر می رسد.

2- کشور عزیزمان ایران، دومین کشور دارای توانایی ساخت دریچه قلب در جهان است؛ دومین کشور در درمان تالاسمی با شیوه پیوند مغز استخوان؛ سومین تولیدکننده دکل های انتقال برق؛ رتبه دهم جهانی در فناوری لیزر؛ مقام دوم جهان در زمینه تولید نانو دارو؛ چهارمین کشور در تولید اتانول در دنیا؛ رتبه سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟!

اتاق جنگ اقتصادی ما کجاست؟!