مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:202023-02-25سياسي

ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزیم


ولایتمداری حضرت قمر بنی هاشم (ع) از ویژگی های بارز و مهم آن حضرت است و باید از ایشان ولایتمداری را بیاموزیم.

- گناوه- امام جمعه گناوه گفت: ولایتمداری حضرت قمر بنی هاشم (ع) از ویژگی های بارز و مهم آن حضرت است و باید از ایشان ولایتمداری را بیاموزیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر شنبه در دیدار با سه نفر از جانبازان شهرستان گناوه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز میلاد حضرت باب الحوائج (ع) اظهار داشت: زحمات و خدمات همه جانبازان عزیز برای ما مشهود و ملموس است و همه ما قدردان این عزیزان هستیم.

امام جمعه گناوه افزود: امروز پیشرفت ها و صلابت و اقتدار کشور ما مدیون و مرهون تلاش های شهدا و رزمندگان و ایثارگران و خانواده های معظم آنها است.

وی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به جانبازان و خانواده های آنها افزود: امروز به این مناسبت مبارک، توفیقی نصیب ما شد تا خدمت تعدادی از جانبازان برسیم و سلام گرم و پیام و محبت رهبر معظم انقلاب را خدمت شما جانبازان ابلاغ کنیم.

وی با اشاره به مقام و منزلت والای حضرت قمر بنی هاشم (ع) بیان کرد: چندین امام معصوم و بزرگان دینی در شأن و جایگاه و مقام حضرت عباس (ع) سخن گفته اند و شهدا به مقام و منزلت حضرت قمر بنی هاشم غب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزیم

ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزیم