مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:162023-02-25سياسي

رییس پژوهشکده زیست فناوری خلیج فارس منصوب شد


با پیشنهاد رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان و طی حکمی از سوی رییس دانشگاه پیام نور کشور، میترا آرمان به عنوان رییس پژوهشکده زیست فناوری و بوم شناسی خلیج فارس منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان در جلسه معارفه میترا آرمان به عنوان رییس پژوهشکده زیست فناوری و بوم شناسی خلیج فارس با بیان اینکه این پژوهشکده یکی از ظرفیت های مهم دانشگاه بشمار می رود، گفت: نگاه ما علاوه بر فعالیت های پژوهشی نگاه بنگاه داری اقتصادی در این زمینه است.

دکتر فرهادی اظهار داشت: یکی از اهداف، افزایش ثروت در جامعه از طریق توسعه اقتصاد دانش محور است و دانشگاه هرمزگان قطب اقتصاد دریا پایه کشور است که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.

میترا آرمان نیز ضمن تشکر از اعتماد رییس دانشگاه با اشاره به اینکه پژوهشکده در زمینه های مختلف فعالیت خود را به یاری حق تعالی ادامه خواهد داد، اظهار داشت: از جمله در حوزه بیو تکنولوژی، کشاورزی، زیست فناوری محیطی، مهندسی زیست میکروبی، علوم و صنایع غذایی، طیور و آبزیان و.

فعالیت خواهیم کرد.

دکتر میترا آرمان سوابقی همچون معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان، رییس دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس، مدیر پژوهش و کار آفرینی استان هرمزگان را در سوابق اجرایی خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پژوهشکده زیست فناوری خلیج فارس منصوب شد

رییس پژوهشکده زیست فناوری خلیج فارس منصوب شد