مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:102023-02-25سياسي

سرعت بالای پروژه های کهگیلویه در دولت سیزدهم/ انقلاب در زمینه راه


روند تکمیل و ساخت پروژه های کهگیلویه در دولت سیزدهم سرعت بالایی به خود گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالعزیز موسوی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری در دهدشت با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله جهاد تبیین بعنوان کلید واژه اصلی جهاد، به دستاوردهای دولت سیزدهم طی یک سال اخیر در این شهرستان پرداخت و افزود: با توجه به عمیق بودن مشکلات، اما در حوزه های مختلف بخصوص در حوزه آب اقدامات شایسته ای محقق شده و چهار ابر پروژه در شهرستان فعال است.

وی با بیان اینکه هم سرعت و هم حجم کار نسبت به گذشته مد نظر است، به تعطیلی بیش از 15 ساله برخی از پروژه های شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه های پنج درصدی، الان فعال و پیشرفت آن ها تا به 30 و 40 درصد هم رسیده است.

موسوی با اشاره به پیگیری های مداوم پروژه برداشت آب از رودخانه ایدنک، افزود: پروژه ای که سالیان سال تعطیل بود، در حال حاضر فعال شده و اعتبار خوبی هم تخصیص داده شده است.

موسوی فعالیت پروژه آب چهار شهر در سالیان گذشته را یک حرکت آرام و خزنده خواند و گفت: در حال حاضر پروژه فعال و با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و با بهره برداری از فاز اول آن تا پایان 1402 مشکل آب شرب شهر دهدشت و چند منطقه دیگر برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بالای پروژه های کهگیلویه در دولت سیزدهم/ انقلاب در زمینه راه

سرعت بالای پروژه های کهگیلویه در دولت سیزدهم/ انقلاب در زمینه راه