مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:512023-02-25اجتماعي

قدم زدن روی یخ جوانی را به کام مرگ کشید/ در سدها ماجراجویی نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، هندودر شهری کوچک و زیبا در 30 کیلومتری شازند و 60 کیلومتری جنوب غرب اراک در بخش سربند و دارای طبیعتی زیبا و بکر به ویژه در اردیبهشت و خردادماه و پاییز است.

بارش های برف اخیر و سرمای بی سابقه در چند سال گذشته باعث شد، سطح روی دریاچه سد هندودر که از مناطق مهم پرورش ماهی و ماهیگیری در استان مرکزی است، یخ بزند.

در روزهای پایانی هفته گذشته دو جوان حدوداً 26 ساله برای تفریح و سرگرمی به سمت دریاچه سد هندودر می روند و با یخ زدگی سد روبرو می شوند و تصمیم به قدم زدن روی سطح آن می گیرند.

در ادامه، سطح دریاچه می شکند و دو جوان به اعماق دریاچه سقوط می کنند و افرادی که در نزدیکی آنها بودند برای کمک به سمتشان می روند و موفق می شوند یکی از این دو جوان را از مرگ نجات دهند.

اما نفر دوم غرق می شود و پیکر بی جانش پس از یک شبانه روز توسط آتش نشانی از دریاچه خارج می شود.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی نیز گفته است: متأسفانه در سال های گذشته در سدهای مختلف استان چندین مورد حادثه تلخ غرق شدگی برای شهروندان و علی الخصوص جوانانی که متأسفانه به فنون شنا هم آشنایی داشته اند رقم خورده است که از همه هم وطنان درخواست می کنیم از شنا کردن و ماجراجویی در سدها خصوصاً سدهای خاکی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم زدن روی یخ جوانی را به کام مرگ کشید/ در سدها ماجراجویی نکنید

قدم زدن روی یخ جوانی را به کام مرگ کشید/ در سدها ماجراجویی نکنید