مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-25سياسي

همایش نشان سقا در شیراز برگزار شد


برای نخستین بار در کشور، همایش قدردانی از خیرین و فرهنگ سازان عرصه آب با عنوان نشان سقا همزمان با سالروز میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس (ع) و به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در شیراز، - ایسنا/فارس برای نخستین بار در کشور، همایش قدردانی از خیرین و فرهنگ سازان عرصه آب با عنوان "نشان سقا" همزمان با سالروز میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس (ع) و به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در شیراز، برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور شنبه 6 اسفند در همایش نشان سقا ، برگزاری این رویداد برای نخستین بار در سومین حرم اهل بیت(ع) را برخاسته از اعتقادات عمیق دینی دانست و اظهار کرد: آب، با ارزش ترین آفریده بعد از خلقت انسان است.

پاینده با بیان اینکه خداوند، وجود چشمه سارهای زمین را از منت های خود به انسان ها می داند، عنوان کرد: آب برای مسلمانان اهمیت ویژه تری دارد و بحث طهارت و پاکیزگی، یکی از این ارزش هاست.

او با اشاره به منابع ثابت و معین آب در زمین، به استفاده صحیح از این نعمت تاکید کرد و گفت: صرفه جویی به ویژه در مصرف صحیح آب، از مواردی است که در دین اسلام و دیگر ادیان الهی بر آن سفارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش نشان سقا در شیراز برگزار شد

همایش نشان سقا در شیراز برگزار شد