مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-25سياسي

مدیریت سفرهای نوروزی با تأکید بر پاسخگویی و ارائه خدمات فناورانه


در نوروز ، پاسخگویی به مسافران در سامانه های حوزه های هواشناسی (شماره 134)، ریلی (شماره 5149)، جاده ای (شماره 141)، دریایی (شماره 1550) و هوایی (شماره 199) مورد توجه قرار گیرد.

- بذرپاش گفت:در نوروز ، پاسخگویی به مسافران در سامانه های حوزه های هواشناسی (شماره 134)، ریلی (شماره 5149)، جاده ای (شماره 141)، دریایی (شماره 1550) و هوایی (شماره 199) مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز شنبه با حضور مهرداد بذرپاش دومین نشست ستاد سفرهای نوروزی با حضور معاونان وزیر، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل جاده ای سراسر کشور برگزار و هماهنگی لازم برای تسهیل سفر به منظور رضایتمندی مسافران نوروز 1402 انجام شد.

لزوم اقدامات خلاقانه و نوآورانه برای کاهش تلفات جاده ای وزیر راه و شهرسازی در این نشست، با اشاره به اهمیت ایمنی تردد و نجات جان افراد و کاهش تلفات رانندگی دستور داد که همه استان ها تمام تلاش، امکانات، خلاقیت و نوآوری خود را به کار گیرند تا در ایام نوروز مردم سفری شاد و ایمن داشته باشند.

همچنین در این جلسه وزیر راه و شهرسازی دستور داد: موضوع ساماندهی امداد خودروی جاده ای، هماهنگی برای حضور آتش نشانی ها در 30 کیلومتری شهرها که طبق آمار پلیس راهور بیشترین تصادفات در این نقاط صورت می گیرد؛ انجام شود و در برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت سفرهای نوروزی با تأکید بر پاسخگویی و ارائه خدمات فناورانه

مدیریت سفرهای نوروزی با تأکید بر پاسخگویی و ارائه خدمات فناورانه