مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-25سياسي

خراسان رضوی آمادگی هر گونه همکاری با ترکیه را دارد


استاندار خراسان رضوی با حضور در کنسولگری کشور ترکیه و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از مردم این کشور در یادداشت خود از آمادگی هرگونه همکاری با کشور دوست و برادر ترکیه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با حضور در کنسولگری کشور ترکیه و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از مردم این کشور در یادداشت خود از آمادگی هرگونه همکاری با کشور دوست و برادر ترکیه خبر داد.

یعقوبعلی نظری روز شنبه، 6 اسفند، با حضور در کنسولگری ترکیه در مشهد، در یادداشت عرض تسلیت در دفتر یادبود نوشت: از رویداد زلزله در کشور برادر و دوست، جمهوری ترکیه که منجر به جان باختن تعدادی از برادران و خواهران در این کشور شد، بسیار متاسف و متاثر هستم.

وی افزود: وظیفه دارم به عنوان استاندار خراسان رضوی و به نیابت از مردم شریف این استان، این ضایعه بزرگ را به مردم ترکیه و مسئولان گرامی این کشور همسایه تسلیت عرض نموده و برای درگذشتگان این حادثه غفران الهی را درخواست داشته باشم.

استاندار خراسان رضوی در این یادداشت ادامه داد: امید است بازماندگان این عزیزان نیز از صبر الهی برخوردار باشند و مجروحین این حادثه نیز از شفای عاجل برخوردار شوند و مسئولان عزیز در کشور ترکیه نیز بتوانند در خدمت رسانی به مردم آسیب دیده موفق باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی آمادگی هر گونه همکاری با ترکیه را دارد

خراسان رضوی آمادگی هر گونه همکاری با ترکیه را دارد