مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-25سياسي

انتظار هفت ماهه مرکز انتقال خون نهاوند برای تجهیز شدن


رییس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند گفت: مرکز انتقال خون شهرستان نهاوند بیش از هفت ماه است که در انتظار تجهیز شدن است.

- ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند گفت: مرکز انتقال خون شهرستان نهاوند بیش از هفت ماه است که در انتظار تجهیز شدن است.

افسون علیمرادیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساختمان مرکز انتقال خون شهرستان نهاوند از اوایل مردادماده آماده و برای بهره برداری نیازمند تجهیزات است ولی تاکنون وعده های مسئولین برای تجهیز این مرکز عملی نشده است.

وی افزود: در حال حاضر نیاز شهرستان نهاوند در بحث فرآورده های خونی به سبب نبود بانک انتقال خون از شهرستان ملایر و مرکز استان تأمین می شود که همین امر موجب تحمیل هزینه اضافی برای بیماران و یا مرگ بیماران در انتظار خون می شود.

علمیرادیان تصریح کرد: فرآورده های خونی مورد نیاز این شهرستان از دیگر مناطق استان تأمین می شود که با توجه به این نیاز مهم و ضروری شهرستان و میزان جمعیت و فاصله آن با مرکز استان احداث مرکز انتقال خون ثابت در نهاوند ضروری است.

وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به محدودیت های موجود پس از مشورت و بررسی های لازم کمپین در رگان تو خون می شوم در بستر فضای مجازی راه اندازی شد تا بتوانیم با کمک مردم یک مرکز مستقل انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار هفت ماهه مرکز انتقال خون نهاوند برای تجهیز شدن

انتظار هفت ماهه مرکز انتقال خون نهاوند برای تجهیز شدن