مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-25بين الملل

اذعان رژیم صهیونیستی به ترس نهادهای امنیتی اش مقابل عملیات مقاومتی فلسطین


رسانه های عبری زبان اذعان کردند که نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی نگران عملیات ضد صهیونیستی مورد انتظار فلسطینی ها است و توان مقابله با آنها را ندارد.

- رسانه های عبری زبان اذعان کردند که نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی نگران عملیات ضد صهیونیستی مورد انتظار فلسطینی ها است و توان مقابله با آنها را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه های اسراییلی با انتقاد از اقدامات رژیم صهیونیستی برای مقابله با عملیات ضد صهیونیستی فلسطینی ها، اذعان کرده اند که ترس بر نهادهای امنیتی این رژیم حاکم شده است.

رسانه های اسراییلی اعلام کردند که نهاد امنیتی این رژیم قادر به یافتن پاسخ تاکتیکی یا استراتژیک برای مقابله با موج مورد انتظار عملیات فلسطینی ها نیست.

زویکا یحزکلی ، تحلیلگر مسائل عربی در شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به تنش های امنیتی روزافزون در اراضی اشغالی، گفت: همیشه ترس در دستگاه امنیتی اسراییل وجود دارد، به عنوان مثال، ماه رمضان توسط حماس به ماه جهاد تبدیل شده است.

به همین دلیل ما همیشه می ترسیم.

وی با انتقاد از سیاست رژیم اشغالگر در برخورد با صحنه فلسطین، افزود: آتش شعله ور شده است، گروه عرین الأسود (بیشه شیران) در داخل (داخل اراضی اشغالی) حضور دارد و منطقه پر از سلاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رژیم صهیونیستی به ترس نهادهای امنیتی اش مقابل عملیات مقاومتی فلسطین

اذعان رژیم صهیونیستی به ترس نهادهای امنیتی اش مقابل عملیات مقاومتی فلسطین