مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-25فرهنگي

البسه اسلامی باید در دسترس و ارزان باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: البسه اسلامی باید در دسترس و ارزان باشد تا همه اقشار جامعه بتوانند از آن بهره مند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا قانعی صبح شنبه در آیین افتتاحیه رویداد مد و لباس شیراز بیان کرد: یکی از اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع زیست عفیفانه و دسترسی راحت به البسه اسلامی است.

وی ادامه داد: ایجاد کارگروه مد و لباس ایرانی از جمله اقداماتی است که می تواند سرعت دسترسی به البسه اسلامی را فراهم کرده و عاملی برای طراحی لباس در شأن جامعه اسلامی باشد.

قانعی تاکید کرد: نظر به استقبال مناسب مخاطب از اینگونه لباس ها امید است بتوان نمایشگاه های فصلی و مستمری را برای ارائه اینگونه البسه در استان فارس ایجاد نمود.

معاون استاندار فارس و مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس نیز در این جلسه گفت: اصلی ترین مؤلفه ای که در حوزه جامعه اسلامی وجود دارد پوشش عفیفانه است.

مصطفی مشفقیان تاکید کرد: البسه اسلامی باید در دسترس و ارزان باشد تا بتوان از این پوشش در تمامی جامعه بهره برداری کرد.

وی افزود: نقش اطلاع رسانی در این حوزه نیز حائز اهمیت بوده و نباید از این موضوع غافل شد که رسانه ها نیز می توانند با اطلاع رسانی زمینه آگاهی جامعه از وجود این گونه پوشش های با کیفیت و ارزان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البسه اسلامی باید در دسترس و ارزان باشد

البسه اسلامی باید در دسترس و ارزان باشد