مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-25سياسي

پاداش 8 میلیاردی شهردار صدرا به کارمندان و واکنش عضو شورای اسلامی شهر


نامه ای از سوی شهردار صدرا با عنوان پرداخت پاداش به کارکنان با مبلغ 8 میلیارد و 100میلیون ریال جهت بررسی مطرح شد که با مخالفت اکثریت اعضا روبه رو شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در جلسه دوم اسفند 1401 نامه ای از سوی شهردار صدرا با عنوان پرداخت پاداش به کارکنان با مبلغ 8 میلیارد و یکصد میلیون ریال از ردیف 110208 بودجه شهرداری جهت بررسی اعضای شورای شهر صدرا مطرح و با مخالفت اکثریت اعضا روبه رو شد.

اما این نامه حواشی در شهرداری و شورای شهر صدرا به وجود آورد به طوری که یکی از اعضای شورای شهر صدرا واکنش نشان داد و در فضای مجازی متنی منتشر کرد.

عضو شورای شهر صدرا اینگونه نوشت: با پرسشی که انجام شد این مبلغ صرفا برای کارکنان رسمی شهرداری می باشد! اما در شرایطی که مصوبه شورا برای حمل و نقل عمومی رایگان به مناسبت 22 بهمن تا پایان سال 1401 شهر صدرا با مخالفت شهردار روبه رو می شود و متاسفانه فرمانداری به نظر شهردار توجه می کند نه اعضای شورای شهر، آن هم به دلیل عدم رعایت صرفه و صلاح شهرداری با گزارش درآمدی ماهیانه 160 میلیون تومان اتوبوس و مینی بوس، طرح این چنین پیشنهادی جای تامل دارد! این نماینده مردم در شورای اسلامی شهر صدرا نکاتی را در این خصوص خطاب به شخص شهردار صدرا بازگو کرد و افزود: جناب آقای شهردار، اعضای محترم شورا با اصل تشویق و تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 8 میلیاردی شهردار صدرا به کارمندان و واکنش عضو شورای اسلامی شهر

پاداش 8 میلیاردی شهردار صدرا به کارمندان و واکنش عضو شورای اسلامی شهر