مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-25حوادث

ثبت 52 قلم اشیای تاریخی و فرهنگی مازندران در سامانه جام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، گفت:52 قلم اشیای تاریخی و فرهنگی مربوط به کشفیات علمی و توقیفات یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران شناسایی و در سامانه جام به ثبت رسید.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران خبر داد ثبت 52 قلم اشیای تاریخی و فرهنگی مازندران در سامانه جام ایسنا/مازندران مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، گفت:52 قلم اشیای تاریخی و فرهنگی مربوط به کشفیات علمی و توقیفات یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران شناسایی و در سامانه جام به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مازندران، صادق برزگر امروز با اشاره به اینکه اشیای تاریخی و فرهنگی مربوط به کشفیات یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران شناسایی و در سامانه جام به ثبت رسید، گفت: از تعداد اشیای کشف شده 30قلم آن مرمت شده و گزارش آن در سامانه بارگذاری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به این مطلب که مابقی اشیاء نیز در حال مرمت و ثبت است، افزود: در میان این اشیاء انگشتر مهر، دستبند، سرپیکان، بشقاب، سنجاق سر قرار دارد که حاصل کاوش علمی و توقیف های یگان حفاظت میراث فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 52 قلم اشیای تاریخی و فرهنگی مازندران در سامانه جام

ثبت 52 قلم اشیای تاریخی و فرهنگی مازندران در سامانه جام