مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-25پزشكي

400 دستگاه موتورلانس به اورژانس پیش بیمارستانی اضافه شد


سخنگوی اورژانس کشور از اضافه شدن 400 دستگاه موتورلانس به سیستم اورژانس های پیش بیمارستانی خبر داد و گفت: این وسیله موجب کاهش مرگ و میر، افزایش رضایتمندی و کاهش آسیب به مردم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس در مصاحبه با مجله علمی روزنه رادیو گفت وگو با اعلام خبر افزایش تعداد موتورلانس های اورژانس اظهارکرد: با توجه به ترافیک و ترددهای زیاد، امروزه اورژانس موتوری یکی از نیازهای اساسی در شهرهای بزرگ و کلانشهرها محسوب می شود.

وی افزود: کارشناس فوریت های پزشکی که از طریق موتورلانس اعزام می شود به مددجویان کمک می کند تا وضعیت آن ها بدتر نشود.

سخنگوی اورژانس از اضافه شدن 400 دستگاه موتورلانس به سیستم اورژانس های پیش بیمارستانی خبر داد و گفت: این وسیله موجب کاهش مرگ و میر، افزایش رضایتمندی و کاهش آسیب به مردم می شود.

خالدی با اشاره به اینکه همزمان با اعزام موتورلانس، برنامه اعزام آمبولانس زمینی هم در دستور کار قرار می گیرد اظهار کرد: به محض رسیدن آمبولانس موتوری به محل و تأیید نیازمندی بیمار به انتقال به مراکز درمانی، آمبولانس زمینی هم به مسیر اعزام می شود اما اگر اقدامات لازم توسط فرد کارشناس فوریت های پزشکی موتورسوار انجام شود قاعدتاً اعزام آمبولانس زمینی هم کنسل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 دستگاه موتورلانس به اورژانس پیش بیمارستانی اضافه شد

400 دستگاه موتورلانس به اورژانس پیش بیمارستانی اضافه شد