مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-25سياسي

پیام تبریک دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز پاسدار


دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی فرارسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، متن پیام دکتر علی رستمی به این شرح است.

به نام خدا بدون تردید شهامت و شجاعت و فداکاری های سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش برای پاسداری از ارزش ها و مقدسات دینی موجب ماندگاری و اقتدار اسلام شد.

آن امام همام و مظهر حقیقت با قیام عاشورا به پاسدار اسلام ناب محمدی تبدیل شده و امروز جهان برای عظمت وجود متعالی ایشان سر تعظیم فرود می آورد و همان گام های استوار و پرصلابت امروز به سرلوحه عمل پاسداران غیور و دلاور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

پاسداران در ایستادگی و مقاومت حماسه ساز و اسطوره هستند و هم از این روست که با داشتن الگویی همچون امام حسین(ع)، در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح حماسه های جاوید را به ثبت رساندند.

خجسته زادروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به مقام معظم رهبری، خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شریف ایران تبریک می گویم و سربلندی و سلامتی شان را از خداوند منان خواهانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز پاسدار

پیام تبریک دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز پاسدار